Mint minden weboldal, az eshop24.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.
Menü

Online ügyfélszolgálat - Átvett rendeléssel kapcsolatos kérdések - Sérülten érkezett a termék?

 

Ez mindenhol előfordul. Napi több száz csomag mozdul meg a raktárakban és a logisztikai cégeknél. Kérlek legyél türelmes ilyen esetben!

Kérlek minden esetben, amikor látszik a csomagoláson, hogy sérült, akkor két lehetőség közül válassz:

  • Ne vedd át a terméket!
  • Ha mégis átveszed a terméket, minden esetben töltsetek ki a szállítóval jegyzőkönyvet arra vonatkozóan, hogy a termék sérült volt. Erről már a tájékoztató emailben is küldtünk információt még a teljesítés előtt.

Sérült csomagolású de átvett termék esetén a 14 napos elállásban csak a visszavásárlási ajánlattételünk elfogadása után tudjuk a terméket visszavásárolni tőled.

Sajnos előfordul, hogy megsérül a termék a szállítás során. Biztos neked is volt már olyan, hogy leejtettél egy tányért, vagy poharat. Pont így vannak vele a futárszolgálatok is. Azzal a különbséggel, hogy ők naponta annyi csomagot mozgatnak meg, amennyiszer te átlagosan az életed alatt fogod meg a tányérokat és poharakat összesen. Kérlek emiatt ne haragudj se rájuk se ránk.

14 napos elállás esetén kattints ide
Ha nem szeretnél elállni, de van más amit meg akarsz velünk osztani


enlightenedTelefonos ügyfélszolgálat: 06 1 510 0224 - nagy terheltség esetén több időt is igénybe vehet!


Cégadatok:

DM Sales Kft.
1139 Budapest, Váci út 85.
Adószám: HU23116436

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Online ügyfélszolgálat