Mint minden weboldal, az eshop24.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Az Apple Watch népszerűbb mint a svájci órák

Az Apple több órát adott el a tavalyi évben mint az összes svájci óragyártó együttvéve.

A Strategy Analytics adatai szerint 2019-ben közel 31 millió Apple Watch került eladásra globálisan, ami a 2018-as évhez képest (22,5 millió) 36%-os emelkedést jelentett. Svájci fronton azonban csökkenő tendencia mutatkozott. 2018-ban a svájci órák 24,2 milliós eladással még lekörözték az almás okosórákat, de tavaly jóval kevesebb, 21.1 milliós eladást generáltak. 2017-ben már sikerült az Apple-nek túlszárnyalnia a svájci óragyártók eladásait, de az még csak negyedéves elszámolási időszakra vonatkozott. A tavalyi év volt az első, hogy végig kelendőbbek voltak az almás okosórák. Ennek egyik oka, hogy a megnyerő külső, a felhasználóbarát technológia, a számos funkció és a társítható alkalmazások igazán népszerűvé teszik az Apple Watch-okat Észak-Amerikában, Nyugat-Európában és Ázsiában. Másrészt pedig a fiatalok körében is sokkal kelendőbbek az okosórák és okoskarkötők. Az olyan analóg svájci karórákat mint a Swatch, a Tissot és a TAG Heuer pedig inkább az idősebb korosztály preferálja. Nagyon úgy fest, hogy a neves, svájci óraipar szép lassan elveszíti a harcot a digitális konkurenciával szemben.